For at vækste i organisk trafik, skal rangeringen på Google, med relevante søgeord, også vækste. I marts 2023 havde Comforth Scandinavia 58.300 visninger på Google. På baggrund af vores analyser, og strategiplan, er antallet steget til 116.000 visninger på blot 9 måneder. Det vil sige, at vi på under et år næsten har fordoblet Comforth Scandinavias organiske visninger, med en stigning på 98.97%.
Det var vores ønske, at Comforth Scandinavia kunne vise hvilken som helst søgehensigt, relateret til de produkter, de udbyder. Derfor undersøgte vi markedet og dens konkurrenter, ved hjælp af en lang række dybdegående analyser, som identificerede hvilke søgeord, de skulle rangere på. Ud fra disse analyser skabte vi en content plan, der indeholder alle de emner Comforth Scandinavia skulle blive de førende inden for. På denne måde kunne vi kreere content, som gjorde Comforth Scandinavia til det sted, der besvarede potentielle kunders søgehensigt bedst.
I dag rangerer Comforth Scandinavia i top 10 på 202 ud af i alt 1778 keywords, og genererer 7,6 gange mere trafik i forhold til marts 2023.